.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بهره برداری از 53 پروژه عمرانی درساری

فرماندار مرکز استان گفت: در هفته دولت بیش از 53 پروژه عمرانی و زیربنایی در شهرستان ساری افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، جواد واحدی فرماندار مرکز استان گفت : هفته دولت پاسداشت یادآور معماران خدمتگزار ی انقلاب ،شهیدان رجایی و باهنر می باشد و مدیران ما وارثان مسئولیتی هستند که این شهیدان ایثارگر و با اخلاص در خدمت بی منت به مردم بجای گذاشتند .

فرماندار تاکید نمود :باید با تکریم و خدمتگزاری دین خود را به شهدا ادا کنیم .

واحدی با اشاره به اینکه هفته دولت بهترین فرصت برای به تصویر کشیدن خدمات دولت است وبنا به ضرورت اطلاع رسانی در خصوص نحوه عملکرد دولت تدبیر و امید با وجود شرایط خاص و فشار تحریم ها و بدون پشتوانه مالی اظهار داشت : رویکرد دولت برمبنای اتمام پروژه های نیمه تمام می باشد لذا در هفته دولت در شهرستان ساری بیش از 53 پروژه عمرانی و زیربنایی وافتتاح و هم چنین کلنگ زنی را خواهیم داشت .

فرماندار مرکز استان تعداد کل پروژه های قابل افتتاح را 34 پروژه با اعتبار 3177 میلیارد ریال اعلام کرد و ابراز داشت : تعداد پروژه های عمرانی افتتاحی 28 پروژه با رقم اعتباری 107 میلیارد ریال و پروژه های تولیدی افتتاحی با 6 پروژه اشتغالزایی 670 نفر با رقم اعتباری 3070 ریال می باشد .

واحدی پروژه های کلنگ زنی را 19 طرح با اعتبار 12270 میلیون ریال اعلام داشت .

وی همچنین از کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی16خانه بهداشت در شهرستان خبر داد و افزود:این پروژ ه ها با اعتبار بالغ بر 10620 میلیون ریال کلنگ زنی و مدت اجرایی آن 4 ماه و به بهره براری خواهد رسید .

این مسئول دولتی پروژه های افتتاحی را شامل:توزیع برق با 4 پروژه با اعتبار بالغ بر 831 میلیون ریال،سپاه کیاسر با 1 پروژه با اعتبار بالغ بر 4000 میلیون ریال،کمیته امداد با 4 پروژه با اعتبار 1540 میلیون ریال، علوم پزشکی با 1 پروژه با اعتبار بالغ بر 41500 میلیون ریال،صنعت و معدن با 2 پروژه با اعتبار بالغ بر 3040000 میلیون ریال،آبفای روستایی با 3 پروژه با مجموع اعتبارات 5252 میلیون ریال،گاز با 1 پروژه با اعتبار بالغ بر 13433 میلیون ریال،آبفای شهری با 5 پروژه با اعتبار بالغ بر 7590 میلیون ریال،شهرداری فریم با 1 پروژه با اعتبار بالغ بر 1880 میلیون ریال،دهیاری با 1 پروژه با اعتبار بالغ بر 200 میلیون ریال،جهاد کشاورزی با 5 پروژه با اعتبار بالغ بر 31569 میلیون ریال،راه و شهر سازی با 7 پروژه با اعتبار بالغ بر 30650 میلیون ریال اعلام کرد.

واحدی همچنین خاطر نشان کرد: علاوه بر احداث16 خانه بهداشت،پروژه توسعه شبکه جهت تقویت شبکه شرق ساری بلوار امام رضا با اعتبار بالغ بر 800 میلیون ریال،پروژه احداث پل در حسین آباد با اعتبار 50 میلیون ریال، پروژه احداث ساختمان دهیاری در گله کلا سفلی با اعتبار 800 میلیون ریال، کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن آغاز شد.

واحدی تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی شهرستان موظف هستند با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در نکوداشت هفته دولت و تبیین سیاست‌ها و اقدامات دولت تدبیر و امید در شهرستان اهتمام کافی داشته باشند.

وی در راستای اجرای برنامه های مختلف در این هفته تصریح کرد: در هفته دولت برنامه‌هایی از قبیل افتتاح پروژه‌ها، ارائه خدمات رایگان به مردم، دیدار با خانواده شهدا، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، اجرا می‌شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.628 seconds.